Mina gifs nu och då 

Som jag skrev om i ett tidigare inlägg har jag använt Photoshop under en tid nu och jag har lyckats hitta igen de allra första gifsen jag gjorde! Jag minns inte exakt när detta var, förmodligen i början av förra året. Dessa gifs kunde se ut ungefär såhär:


Som ni ser går den väldigt snabbt, är suddig och brusig, vattenmärket ser hemskt ut och jag tycks inte ha lagt ned någon större tid på att redigera den och ändra på färger och så vidare. Gifs som jag har gjort mer nyligt däremot kan se ut ungefär så här:

(om den inte rör på sig kan du klicka här!)

Förhoppningsvis är det inte bara jag som tycker att den här är bättre. Den största skillnaden är väl egentligen skärpan på den och själva bildkvalitén. Att jag har ändrat mer på ljus och färg på den här än den första gifen kanske inte syns lika tydligt då ni inte vet hur den såg ut innan jag redigerade den. Men, ja, lite bättre har jag nog blivit under det gångna året!


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback