Catch me 

Jag är en person som behöver höra en låt ett antal gånger för att fastna för den, men när jag väl har fått den på hjärnan kan jag ha den på repeat i dagar. Oftast har jag dock bara iTunes på shuffle och lyssnar på lite vad som helst. Men, vad jag tänkte komma till är att det förstås finns undantag: De få låtar som fastnar redan efter första lyssningen. Det händer inte ofta, inte ens alltid med mina favoritartister, utan mestadels behövs det lite tid. Men 
 
En av de här undantagslåtarna är Catch me av DBSK. Jag gillade låten med en gång! Jag tycker dock fortfarande att den där dansen med armarna ser lite konsitg ut, men den är åtminstone både unik och minnesvärd. 
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback