Att det ska vara så svårt att hitta på en rubrik 

Det tog mig inte ens ett dygn att läsa ut Nio Drakar. Jag var i fjällen över påskhelgen och började läsa den i bilen på vägen hem, fortsatte under kvällen och läste sedan ut den på morgonen direkt efter jag vaknat. Det är nog inte alltför svårt att dra slutsatsen att den överträffade mina förväntningar rejält.
 
Det tog mig ett bra tag att ta mig igenom A Game of Thrones av en rad anledningar, så det var skönt att ha något lite mer lättläst att bara plöja igenom och att dessutom läsa på svenska för en gångs skull. Nu är bara frågan vad jag ska ge mig på härnäst. Jag har en hel del böcker som har legat och väntat på att läsas sedan bra länge. Jag har en lite dålig vana av att läsa om böcker istället för att ge en ny bok en chans. Ofta är det Harry Potter jag dras till. Men just nu lutar det i alla fall mot att jag ska läsa Norwegian Wood. Har hört himla mycket positivt om den, så risken är dock att jag har lite för höga förväntningar.
 
Jag vet inte om jag har skrivit något om dem innan, men i vilket fall så har du EXO-K's låt MAMA här nedan. EXO-K och EXO-M är SM's nya pojkgrupper som har blivit väldigt populära, inte minst bland internationella fans. De kommer förmodligen att göra en comeback snart så det ser jag fram emot!
 
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback