The Phoenix 

Nu har det varit dålig uppdatering här igen. Det beror huvudsakligen på att vi har haft en himla massa saker som ska skrivas och lämnas in och presenteras de senaste veckorna. Och nu börjar våra nästa mocks närma sig (16 dagar kvar!!!!!). Jag har knappt hunnit plugga något alls och börjar få lite panik. Därför har jag nu hamnat i en till synes ändlös cykel av att plugga, äta, sova och sedan plugga igen. Usch. Något leds är jag. 
 
Imorgon åker vi till Finland med klassen för att hälsa på hos en annan klass. Kunde förmodligen inte vara mindre taggad. Känns bara motigt att behöva åka dit nu när jag helst vill ägna varje vaken stund åt att plugga. Till råga på det ska vi bo hemma hos eleverna. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför det. Brukar har svårt att sova borta och det blir inte lättare av att det handlar om helt okända människor. 
 
p.s. Fall Out Boy är tillbaka efter en lång paus och har nyss släppt ett album som jag rekommenderar varmt.


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback