PlayStation 4? 

Ikväll, rättare sagt om cirka två timmar, ska Sony hålla ett event i New York angående PlayStations framtid. Jag håller tummarna för att det ska komma info om ett PS4. Jag har hört massvis av rykten och sett bilder på hur folk tror att det kommer kunna se ut, men i ärlighetens namn kan ju ingen riktigt veta i nuläget. Men förhoppningsvis och mest troligt kommer vi att få höra något angående ett PS4 runt midnatt.
 
Jag funderar fortfarande på om jag ska stanna uppe ikväll för att kolla på en live-streaming från det eller inte. Har ingen aning om hur länge det kan hålla på så frågan är om det är värt det. Man lär ju få höra en del om det imorgon hur som helst, så jag får se. Jag är riktigt taggad på att få höra vad som är på G! ヽ(‘ ∇‘ )ノ
 
Som vanligt avslutar jag med en låt, den här gången Seo In Guk's Tease Me. Videon är inte särskilt speciell och jag tycker att låten, som förövrigt är fantastiskt bra, gör sig bätte utan den och därför lägger jag bara upp låten i sin enkelhet. Trots att det var länge sedan jag lyssnade på låten sådär maniskt kommer jag på mig själv med att gå och nynna på den lite då och då. Jag kommer nog aldrig att ledsna på den!
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback