Heaven's Door 

Okej, jag ska ta det här från början. I januari någon gång släppte Eric Nam ett album. Jag hade ingen aning om vem han var, men lyssnade på hans album och tyckte om låtarna. Jag tog mig även en titt på hans musikvideo som var himla gullig.
 
För bara någon timme sedan såg jag att Simon och Martina hade lagt upp en intervju med ingen mindre än Eric Nam. Jag visste ingenting om honom förutom att han gjort en del bra låtar och har en fin röst, så snacka om att jag blev förvånad! Från det att han öppnade munnen och det visade sig att han pratade engelska till att han verkade så jordnära, som en helt vanlig kille.  Eller ja, en helt vanlig men väldigt gullig och rolig kille. (Herregud vad han är söt!!)
 
Kanske bör man ta sådana här intervjuer med en nypa salt då man aldrig kan veta vad som är sant och inte, men han ger trots allt ett intryck av att vara både ärlig och ödmjuk. Jag gillar verkligen när man får en personlighet bakom det man lyssnar på. Kanske är det för att man blir något partisk, men musiken tycks bli ännu bättre. 
 
Här nedan kommer Simon och Martinas spellista med båda delarna av intervjun samt Eric Nams musikvideo! 
 
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback