Skissat 

 
Jag brukar kolla på andras konst lite nu och då och låta mig inspireras. Ofta får det dock motsatt effekt och jag blir snarare avskräckt från att rita då jag är övertygad om att jag aldrig kommer att bli så duktig. Men ibland hjälper det, precis som vid det här tillfället. Skissen ovan gjorde jag efter att ha kikat på en hel del andra verk och blivit sugen på att försöka mig på att teckna i en ny stil. Med tanke på att jag testade något nytt måste säga att jag blev förvånansvärt nöjd med resultatet. 
 
Nedan kommer en låt som vanligt, den här gången SISTAR's Alone som är en av mina absoluta favoritkpoplåtar genom tiderna. Den blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den och jag tycks aldrig kunna tröttna på den. 
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback