Lite tankar kring Photoshop och sådant 

En stor del av min fritid ägnas ofta åt att leka i Photoshop. Jag gör mestadels kpoprelaterade saker, huvudsakligen gifs av musikvideos och liknande och ibland redigerar jag vanliga bilder. Jag har hållt på med detta i ungefär ett år nu om jag inte minns fel och under det här året måste jag säga att jag har förbättrats mycket!

Jag är i princip helt självlärd och har testat mig fram till det mesta, så det är väldigt roligt att faktiskt kunna se en utveckling! Därför tänkte jag att jag skulle skapa en ny kategori där jag kommer att skriva om och visa vad jag håller på med i Photoshop. Mycket för min egen skull, men också för att jag tror att det kan vara kul att läsa om. Själv älskar jag då andra lägger ut före/efter bilder och sånt, så kanske skulle det vara uppskattat om jag också gjorde det?

Jag strävar efter att ha en blogg som jag själv skulle tycka om att läsa, så jag vill försöka få fram mina intressen så gott jag kan. Jag tror att det här kan vara ett bra steg på vägen!


Comments
Fei

Jättebra idé tycker jag! Både med att skriva om photoshop och lägga ut före-/efterbilder.

Tycker att din blogg är jättebra för jag tycker om att läsa och absolut ska du utforma den så att det passar dig. För du bloggar ju för din skull! (eller egentligen för min också men...;P)

2012-04-25 @ 08:23:34
URL: http://feiheinestam.se


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback