B.A.P 

Jag skrev lite om unga kpopidoler i det här inlägget om NU'EST och jag tänker nu spinna vidare lite på samma tema. Om ungdomar födda 1995 känns som väldigt ungt för kpopidoler ska du här få se på något. I B.A.P, en ny grupp finns det en ännu yngre medlem: Zelo, född 1996.




B.A.P debuterade nu i januari med "Warrior" (låten här ovan). Jag tyckte om dem med detsamma! De var verkligen ovanligt bra för att vara en rookie-grupp och de utstrålade en slags självsäkerhet i sin musikvideo som känns ovanlig för sådana nya grupper. Dessutom är låten annorlunda och sticker ut på ett bra sätt!

Lillpojken Zelo (herregud han är ju lika gammal som min lillasyster) har lite krulligt hår i den här musikvideon och det är honom man kan se sitta på huk i början av den. Sedan rappar han från och med ca 1:38 i musikvideon fram till omkring 1:57. Jag är helt förbluffad över hur han är så ung och ändå så duktig. Eller så är det kanske bara jag som börjat bli gammal. ;) Men lite skumt känns det då det faktiskt börjat dyka upp rätt unga flickor och pojkar i kpopgrupper. För bara drygt ett år sedan var den yngsta jag kände till Taemin som är 93:a och nu är det massor av dem som är yngre än mig!

Sedan måste jag också påpeka att Zelo är otroligt söt. Se bara här:



Och slutligen vill jag tillägga att B.A.P snart har sin comeback. De har släppt två teasers till sin nya låt, så det borde vara nära nu. Jag taggar!!! Här nedanför är båda teasrarna (hur böjer man engelska ord på svenska?).




Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback