Landslide 

För ett par dagar sedan, i måndags för att vara mer precis, satte jag mig ner och ritade för första gången på väldigt länge. Det känns som att jag knappt har anv'nt min ritplatta och det var väl kanske på tiden att jag tog fram den igen. Jag hade en period kring 2010 då jag ritade massvis och det var mitt absolut största intresse. Det svalnade dock av, delvis på grund av en mycket stressande bildkurs som tog bort en stor del av nöjet, och sedan dess har jag knappt ritat alls. Men som sagt har jag försökt ta upp tecknandet igen,
 
Här nedan kan ni se, steg för steg, vad jag ritade i Photoshop med min ritplatta i måndags. Ännu en bit ned finns den färdiga bilden samt en närbild!
 
 
 
 
I och med detta inlägg skapar jag en ny kategori, "tecknat", och förhoppningsvis kommer den att fyllas med tiden. Jag ska försöka att hålla igång med tecknandet från och med nu och så får vi se hur det går!
 
Jag vill avsluta med att rekommendera en fin låt: Fleetwood Mac – Landslide


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback