KPOP 2012 

Nu är årets första skolvecka avklarad och jag har redan fått en del skolarbete som jag borde sätta igång med. Jag har också hunnit få tillbaka resultaten ifrån några av de mocks jag gjorde före jullovet. Det högsta betyget i IBs system är 7 (vilket tydligen ska vara väldigt svårt att uppnå) och på de prov jag har fått tillbaka har jag legat på sexor och sjuor så jag är himla nöjd! Dock måste man komma ihåg att vi bara testas på en liten del av varje kurs, det vi har gått igenom, samt att det är första gången vi testar på IB-prov. Proven är rätt annorlunda upplagda än svenska prov så man ska inte förvänta sig för mycket nu första gången.
 
Idag har jag, i brist på bättre att göra, suttit och ritat större delen av dagen. Jag är dock långt ifrån klar och har inget att lägga upp här så det får bli en video att avsluta inlägget med. Här nedan har ni alltså en mashup gjord av massvis med låtar från året som gått. Förutom att det är himla imponerande gjort (jag försökte själv mixa ihop två låtar en gång och bara det kändes fullkomligt omöjligt) så är den också väldigt bra och jag kunde känna igen i princip alla låtar/videos. Helt klart värd en lyssning!
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback