Tarantallegra 

Idag har jag ägnat rätt mycket tid till att plugga japanska då jag har prov på måndag. Som tur är tycker jag att det är roligt så det är nästan så att man ser fram emot att få plugga japanska. När jag behöver en paus från andra läxor brukar jag jobba med japanskan istället eftersom det är roligt och för mig är det ibland svårt att ens se det som skolarbete då det är mer utav en hobby. 
 
Här nedan kommer musikvideon till en riktigt bra låt av Xiah Junsu: Tarantallegra. Harry Potter-nörd som jag är blev jag himla glad när jag insåg att titeln på låten "Tarantallegra" faktiskt är namnet på en förtrollning ifrån Harry Potter. Denna förtrollning tvingar offrets ben att dansa okontrollerbart. Alltså både ett väldigt fyndigt och passande namn på en låt som denna!
 
 


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback