The typical room of a Kpop fangirl(?) 

I brist på annat att skriva om tänkte jag lägga upp några bilder på mitt rum. Angående mina väggar så köpte jag min första kpop-affisch, en med SHINee på, då jag var på SM Town i Paris sommaren 2010 och sedan dess kan man helt klart säga att min samling har vuxit på sig. Numera är mina väggar mer eller mindre tapetserade med posters utav diverse pojkgrupper. Det är nästan så att man är lite orolig över vad folk ska tycka om de kommer och hälsar på. Mina affischer är ofta det första som besökare reagerar på, vissa med nyfikenhet och andra skeptiskt eller med förvåning. 
 
När jag var yngre kunde jag knappast ha anat att jag skulle sluta upp så här när jag var 18: besatt utav koreanska pojkband och med väggar täckta utav dem. Men jag klagar inte! Faktum är att jag trivs väldigt bra med att ha det såhär och i nuläget skulle jag aldrig kunna tänka mig att plocka ned mina affischer. Någon gång i framtiden kommer jag förmodligen att tröttna på dem, men tills dess kommer jag att behålla mina väggar som de är då jag är väldigt fäst vid mina kära affischer hehe. (`・ω・´)”
 
Här nedan kommer lite bilder från mitt rum. Jag tog dem på eftermiddagen så de blev lite mörka och jag var tvungen att ljusa upp dem rätt rejält i Photoshop, så ni får ursäkta kvaliten på dem!
 
 
 
 


Comments
Sana

Åh, önskar att jag också ägde så många affischer och album som du ;__;

2013-12-02 @ 18:44:12


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback