Inspiration 

Du kanske redan vet om att jag har en tumblr där jag lägger upp mestadels kpop och animerelaterade saker. Men sen en tid tillbaka har jag ännu en blogg på tumblr. Det hela började med att jag ville ha någonstans där jag kände att jag kunde skriva vad som helst. För när man börjat komma upp i ett lite högre antal följare känns det plötsligt inte längre lika bra att bara skriva vad som helst. Jag vet att jag egentligen inte ska bry mig om sådant, det är ju min blogg trots allt, men jag kan inte hjälpa det.
 
Den här nya bloggen har numera blivit lite mer utav en personlig inspirationsblogg. Jag lägger upp bilder på sådant jag tycker är fint, inspirerande och så vidare. Det blir bland annat en hel del kläder och mode trots att jag själv inte direkt är så modemedveten, men de bilder jag lägger upp är ofta sådana som får mig att vilja bli det. Sedan är det en hel del söta katter, kaniner och hundar samt fina landskap och blomster, fina eller tänkvärda ord, attraktiva killar och människor med skön stil.
 
Kort sagt är det en blogg där jag lägger upp sådant som inte endast får mig att känna mig inspirerad eller glad utan också sådant som får mig att känna mig lugn eller så smått melankolisk. Den är bara för mig själv i första hand, men det är ju bara roligt om andra skulle uppskatta den också så därför tänkte jag dela med mig av den. Klicka bara på bilden här nedan eller här för att komma till den!
 
 


Comments
Fei

Du ser! Nu är du inte så störd över att jag tjatade på dig att börja blogga igen :P

2012-11-18 @ 11:38:48
URL: http://feiheinestam.se


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback