Tillbaka till bloggandet 

Jag har blivit halvt påtvingad av en viss person *host* Fei *host* att börja blogga igen. Det var ett bra tag sedan jag senast hade en blogg som jag faktiskt skrev någonting på och jag har lagt av med och försökt att sätta igång med bloggandet igen fler gånger än jag kan minnas.  Jag är lite tveksam på att det kommer gå så mycket bättre den här gången... Men försöka ska jag göra!

Ja, vi får se hur det går helt enkelt. Kanske kan jag lyckas få ihop åtminstone ett inlägg om dagen trots att jag för det mesta inte kommer ha någonting att skriva om. Om jag känner mig själv rätt kommer det förmodligen bara bli en massa tjat om kpop eftersom det tar upp så mycket av min tid. Jag tror inte att någon annan än Fei någonsin kommer att läsa min blogg, så hon får helt enkelt skylla sig själv och leva med mitt tjat om koreanska män, eller hur Fei? ヽ(^。^)丿


Comments
Fei

Haha jag känner mig lite utlämnad men det kan jag ta ;) Och jag har inget bättre för mig än att lyssna på ditt "tjat", jag lyckades ju överleva i över ett år så... :P

2012-04-15 @ 21:09:36
URL: http://feiheinestam.se


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback