Musik på bloggen! 

Jag blir aldrig riktigt nöjd med min bloggdesign och jag ska alltid hålla på att ändra med koder och sådant. Det senaste jag har hunnit lägga till här är en liten musikspelare. Jag följde en guide som är anpassad för tumblr-bloggar, men jag lyckades till sist lista ut hur jag skulle få in den på den här bloggen!

Så nu finns det en liten vit flik uppe i vänstra hörnet som åker ned då man pekar på den. Jag har ställt in den på auto play så musiken kör automatiskt igång så fort någon klickar sig in här. Men om man inte vill lyssna på musiken så är det enkelt att bara klicka på den lilla stoppknappen! För tillfället har jag B1A4s Wonderful Tonight (Unplugged Remix) som spelas. Men jag kommer förmodligen att lägga till fler låtar och byta ut dem så småningom. ^^


Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback