Imorgon är det fredag och sen är det äntligen helg! 

Jag har egentligen ingenting att skriva om då det har varit en rätt händelselös dag. Förutom att jag fick sluta tidigt och att min morbror fyller år finns det inte så mycket annat som är värt att nämnas. Eller jo, jag har fått äta tårta!

Jag måste också påpeka att jag ju nästan börjat bli duktig på att blogga! Har lyckats skriva två dagar i rad nu åtminstone, så vi får se om jag lyckas hålla det här uppe. Jag är en aning tveksam, för det är ungefär i det här skedet jag har gett upp med mina tidigare bloggar. Men men... Jag ska försöka kämpa på och göra bloggandet till en vana! Och nu när jag vet att åtminstone en person kommer läsa allt onödigt jag skriver om här så ska jag nog lyckas med det!

(den här bilden har ingenting med saken att göra men Gongchan är söt så det skadar ju inte)


Comments
Fei

Jag känner igen känslan då det mest värda som har hänt den dagen är att man har fått fika ;) Då vet man att man lever...hehe

2012-04-20 @ 20:34:51
URL: http://feiheinestam.se


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback