Girl's Day - Oh! My God 



Jag måste ju hålla mitt löfte om att skriva om kpop! Här är en låt som släpptes bara för någon dag sedan. Musikvideon är sådär härligt konstig och fastän jag tyckte att låten var lite si-sådär till en början har jag redan fått den på hjärnan! Den är otroligt medryckande, precis som många av Girl's Days tidigare låtar.

Jag tycker om Girl's Days musik, men jag har inte gett mig in på att lära mig alla deras namn ännu. Minah (hon som är i början av videon) är den enda som jag faktiskt kan känna igen eftersom hon har varit med i ett par Variety Shows som jag har kollat på. Hon har en väldigt egen, men mycket charmig personlighet!

Hur som helst, lyssna gärna!


Comments
Fei

Haha okej jag är mållös! Vad tusan vad det? Lite pinsamt att jag satt och skrattade för mig själv i bibblan...

2012-04-19 @ 08:20:14
URL: http://feiheinestam.se


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback