Före/Efter - Jonghun i Love Letter 


Först och främst: De här jämförelsebilderna ger förändringen egentligen inte någon vidare rättvisa då jag redan har lagt på mer skärpa på båda två. Den enda egentliga skillnaden är i färg/ljus/kontrast och inte i skärpan eller kvalitén på bilden, som jag i det här fallet har varit tvungen att lägga ned rätt mycket tid på.

De här bilderna är ifrån FT Triples Love Letter-musikvideo. Jag har satt ihop bilder från lite olika scener ur videon där Jonghun är med. Bilden här ovan till vänster har jag endast beskärt och fixat skärpan på. På bilden till höger om den har jag gjort samma sak fast också redigerat färger och ljus, så att den blivit mer färgstark och kontrastrik.

Här nedan ser ni det färdiga photosetet som jag satt ihop!



Comments


Comment post here:


Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback